Uvođenje ERP sustava Labena d.o.o.

Kratki opis projekta:  

U okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti, Labena d.o.o. Zagreb odobren je Vaučer za realizaciju ulaganja u projekt pod nazivom:

“Uvođenje ERP sustava Labena d.o.o.”, referentni broj (kod projekta) NPOO.C1.1.2.R3-I2.01-V5.0154.

Provedba projekta sufinancirana je iz instrumenta “NextGenerationEU”.

 

Ciljevi projekta:

Cilj projekta „Uvođenje ERP sustava Labena d.o.o.“ je uvođenje integriranog sustava poslovanja sa naglaskom na unaprjeđenje CRM rješenja i njegovu integraciju u ERP sustav. Kupci su najvažniji dio bilo kojeg poslovnog procesa, pa je tako i upravljanje odnosima s kupcima od presudnog značaja za uspješno poslovanje. Upravljanje odnosima s kupcima (engl. Customer Relationship Management ili CRM), je strategija upravljanja vezama i interakcijama organizacije sa postojećim i potencijalnim kupcima, s ciljem poboljšanja njihovog iskustva. Upravljanje odnosima s kupcima podrazumijeva usklađivanje poslovnih praksi i strategija kojima se organizacija koristi u svrhu upravljanja tim odnosima te s ciljem povećanja njihove kvalitete, a obuhvaća praćenje, analizu i predviđanje ponašanja kupaca i trendova na tržištu.

 

Rezultati projekta:

  • Povećanje automatizacije poslovanja
  • Povećanje brzine i kvalitete obrade podataka
  • Povećanje kvalitete praćenja odnosa sa kupcima

 

Ukupna vrijednost projekta: 16.160,00 EUR

Bespovratna sredstva: 9.372,80 EUR (58%)

Razdoblje provedbe projekta: 30. listopada 2023. do 30. listopada 2024

 

Kontakt osoba za više informacija:

Nataša Štefanac, natasa.stefanac@labena.hr , tel. 01/655 06 01

 

Sadržaj ove publikacije isključiva je odgovornost tvrtke Labena d.o.o..Zagreb

 

Financira Europska unija – NextGenerationEU