Uvođenje ERP sustava Labena d.o.o.
Kratki opis projekta:
U okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti, Labena d.o.o. Zagreb odobren je Vaučer za realizaciju ulaganja u projekt pod nazivom:
“Uvođenje ERP sustava Labena d.o.o.”, referentni broj (kod projekta) NPOO.C1.1.2.R3-I2.01-V5.0154.
Provedba projekta sufinancirana je iz instrumenta “NextGenerationEU”.
Ciljevi projekta:
Cilj projekta „Uvođenje ERP sustava Labena d.o.o.“ je uvođenje integriranog sustava poslovanja sa naglaskom na unaprjeđenje CRM rješenja i njegovu integraciju u ERP sustav. Kupci su najvažniji dio bilo kojeg poslovnog procesa, pa je tako i upravljanje odnosima s kupcima od presudnog značaja za uspješno poslovanje. Upravljanje odnosima s kupcima (engl. Customer Relationship Management ili CRM), je strategija upravljanja vezama i interakcijama organizacije sa postojećim i potencijalnim kupcima, s ciljem poboljšanja njihovog iskustva. Upravljanje odnosima s kupcima podrazumijeva usklađivanje poslovnih praksi i strategija kojima se organizacija koristi u svrhu upravljanja tim odnosima te s ciljem povećanja njihove kvalitete, a obuhvaća praćenje, analizu i predviđanje ponašanja kupaca i trendova na tržištu.
Rezultati projekta:
- Povećanje automatizacije poslovanja
- Povećanje brzine i kvalitete obrade podataka
- Povećanje kvalitete praćenja odnosa sa kupcima
Ukupna vrijednost projekta: 16.160,00 EUR
Bespovratna sredstva: 9.372,80 EUR (58%)
Razdoblje provedbe projekta: 30. listopada 2023. do 30. listopada 2024
Kontakt osoba za više informacija:
Nataša Štefanac, natasa.stefanac@labena.hr , tel. 01/655 06 01
Sadržaj ove publikacije isključiva je odgovornost tvrtke Labena d.o.o..Zagreb
Financira Europska unija – NextGenerationEU